Veelgestelde vragen

Betaalmogelijkheden

Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de winkel?

In ons tuincentrum kan je betalen met

  • Cash
  • Bancontact
  • Ecocheques (enkel ecologische producten) van Monizze, Sodexo en Edenred
  • consumptiecheques van Monizze, Sodexo en Edenred
Kan ik met consumptiecheques betalen?

Ja, dat is mogelijk! Lees hier meer

Kan ik met ecocheques betalen?

Ja, dat kan! De ecocheques kunnen wel enkel gebruikt worden bij de aankoop van ecologische artikelen. Meer info lees je hier.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn aankopen?

Ja, dat kan. Je meldt dan aan de kassa voordat je betaalt dat je een factuur wenst te ontvangen. De aankopen moeten onmiddellijk betaald worden. De factuur wordt via mail opgestuurd op het einde van de maand waarin je je aankoop deed, of bij aankopen < €50 op het einde van het kwartaal. 

Openingsuren

Wat zijn de openingsuren?

maandag: van 9u tot 18.30u

dinsdag: gesloten

woensdag: van 9u tot 18.30u

donderdag: van 9u tot 18.30u

vrijdag: van 9u tot 18.30u

zaterdag: van 9u tot 18.30u

zon- en feestdagen: van 9.00u tot 15u

Meer details vind je op www.tuincenterlissens.be/contact.

Twijfel je of we open zijn? Controleer dan ook even onze Facebookpagina!

Is de winkel open op feestdagen?

In de meeste gevallen is de winkel geopend zoals op een zondag. Dit wil zeggen van 9.00u doorlopend tot 15u. Twijfel je of de winkel open is? Check dan even onze facebookpagina. We kondigen daar altijd onze openingsuren voor feestdagen aan.

Cadeaubon

Hoe kan ik een cadeaubon bestellen?
  • IN DE WINKEL

    • Een cadeaubon koop je in onze winkel, aan de kassa.
    • Een cadeaubon is onbeperkt geldig 
    • Je hoeft de bon niet in één keer op te gebruiken

    ONLINE

    • Je kan ook een elektronische cadeaubon bestellen via onze webshop
    • Je ontvangt deze cadeaubon per mail, binnen de kantooruren
    • De cadeaubon kan enkel in de winkel gebruikt worden, NIET in onze webshop. 
Hoe lang is een cadeaubon geldig?

Cadeaubons zijn onbeperkt geldig. Ze moeten niet in één aankoop opgebruikt worden.

Omruilen

Kan ik een artikel dat ik aankocht omruilen?

Niet tevreden over je aankoop of verkeerd ingeschat? Omruilen of retourneren kan volgens onderstaande richtlijnen. Je ontvangt een omruilbon ter waarde van het aankoopbedrag van het omgeruilde artikel, of je ruilt onmiddellijk voor een ander artikel.

  • Kom bij aankomst in de winkel onmiddellijk naar de kassa met je te retourneren artikel
  • Omruilen gebeurt aan de kassa
  • Binnen de 7 dagen op vertoon van je kasticket
  • Niet-gebruikte artikelen in de originele verpakking
  • Planten of bloemen kunnen niet omgeruild worden
Kan ik planten of bloemen omruilen?

Nee, dat kan niet. 

Kan ik een gekregen cadeau omruilen?

Neen, dat kan niet. We ruilen enkel op vertoon van het kasticket en binnen de 7 dagen. Maar je kan er misschien iemand anders gelukkig mee maken?

Praktisch

Kan ik mijn elektrische auto opladen op jullie parking?

Ja, dat kan! Je vindt de laadpaal terug op de parking rechttegenover de winkel. De laadpaal kan je gebruiken via de Smappee-app.

Zijn honden toegelaten in de winkel?

Ja, honden zijn toegelaten in onze winkel, aan de leiband.

Is de winkel toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

Jazeker! Je kan ook een rolstoel gebruiken als je er zelf geen bijhebt. Vraag ernaar aan de kassa.

Mag ik mijn eigen pot / ander product van thuis meebrengen in de winkel?

Ja, maar gelieve dit dan bij binnenkomst in de winkel te melden aan de kassa. Anders zien wij ons genoodzaakt het artikel opnieuw aan te rekenen.